loading...
پــــالاس
atefeh بازدید : 32 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"fu4287

 

نازکم روز میلادت مبارک صد سال جاوید باشی
پیوند من و تو نزدیک است
می دانم
قاصدکم تا آن روز سپید باشی

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخن درا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا جرأت نوشتن این سطر لرزان را پیدا کنم
تولدت مبارک

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد
و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض
تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یا که از قطره آب کف دستت بخورد
گاه یک سنجاقک
همه معنی یک زندگی است
تولدت مبارک سنجاقک زیبای من

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

می گویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است
اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست
تولدت مبارک

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی
که نمی خوای از دستش بدی
تولد مبارک

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

فرشته ها وجود دارن
اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون می گیم دوست
تولدت مبارک باشه دوست عزیزم

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

روزی که به دنیا اومدی داشت باروون میومد
اما اون روز هوا اصلا ابری نبود. این فرشته ها بودن
که داشتن گریه می کردن چون یکی ازشون کم شده بود
تولدت مبارک

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان
زندگیم امروز و فردا مال تو
تولدت مبارک

 

\"fu4230

متن تبریک تولد

 

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
امشب اما همه جملات فرار کرده اند
همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
تولدت مبار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای گلم الان که اومدی اینجا فکر کن وب ماله خودته (تعارف برازجونی بود) راستی نظر بزار حتما سوالی چیزی هم داری بپرس جواب میدم اگرم خواستی لینکم کنی خبرم کن منم لینکت میکنم اما چند وقت یه بار سر میزنم اگه پاک شده بودم شما هم پاک میشی.راستی نیایی اینجا بعد بری دیگه نبینمتا سعی کن پایه ثابت باشی چون زود به زود با مطالب جدید وعالی آپ میکنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 470
  • بازدید کلی : 12,911
  • کدهای اختصاصی