loading...
پــــالاس
atefeh بازدید : 49 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 



آنقدربه آدمهای روی زمین بی اعتماد شده ام که میترسم وقتی ازخوشحالی به هوا میپرم زمین از زیر پایم بکشند.


 



وقتی که سرت شلوغه
وقتی که داری خوش میگذرونی!!!
اون موقع اگه به یادش بودی ، دوســــت داشتنت رو نشــــون دادی...
وگرنـــه همـــــــــــه تو تنهاییشون دنبال یه همدم میگردن!!!!

 




کاش دنیا میفهمید
هنوز هم وقتی اخم میکند
بغض میکنم....


 



اینجا دلی را شکسته اند
دلی که روزی به وسعت دریا میتپید...


 



یک چهره زیبا پیر و فرسوده می شود. اما یک زن خوب همیشه یک زن خوب خواهد بود...

 



اس ام اس عاشقانه

عشق این است که وقتی به درون چشمان فرد نگاه می کنید به ناگهان تمام راه درون روح هایتان را طی کنید و هر دو این را بدانید. ♥ ♥ ♥


 



تا که بودیم نبودیم کسی

کشت مارا غم بی هم نفسی

 


اس ام اس جدید


ای کاش،
تنها ای کاش،
لحظه ای،
تنها لحظه ای،
باور کرده بودی،
" دوستت دارم "هایم را،
تا نه تو رنج جستنم را ببری
و نه من،
رنج یافتن خود را،
خود عاشقم را،
که از برای فراموشیت
ناگزیر،
خود را از یاد بردم
در دهلیز پر پیچ و خم گذر زمان،
که بر سر هر کوچه اش
مدتها آمدنت را به انتظار نشستم،
تا نیامدنت به باورم نشست!
ای کاش
تنها ای کاش،
زودتر باورت شده بودم،
بر سر یکی از همان کوچه ها
که زمان را به انتقام نیامدنت،
بیرحمانه میکشتم،
لحظه ای،
تنها لحظه ای،
اگر باورت شده بود،
که دوستت داشتم،
که چقدر،
دوستت دارم!



 


ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺩﺭﺩﻡ ﭼﯿﻪ ....


 



معلم گفت: دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند .
..
..
..
مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند...
..
..
..
گفتم: من خودم را شکستم؛ پس چرابه او نرسیدم ؟؟!
..
..
..
لبخند تلخی زد و گفت ...
..
..
..
شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد .. !!


 



ﭼﻪ ﺩﻋﺎﯾﯽ ﮐﻨﻤﺖ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ :
ﺧﻨﺪﻩ ﺍﺕ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ
ﮔﺮﯾﻪ ﺍﺕ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺷﻮﻕ
ﻭ ﺩﻟﺖ ﮐﻠﺒﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻣﻬﺮ ﻭ ﺻﻔﺎ
ﻗﻠﺐ ﺗﻮ ﺟﻠﻮﻩ ﺍﯼ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺍﺭﺍﺩﺕ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ...


 



تو رو دیدم و دید من به این زندگی تغییر کرد..
همین لبخند شیرینت منو با عشق درگیر کرد...

 




مهربانی تا کی؟؟؟
بگذار سخت باشم و سرد!
باران که بارید...چتر بگیرم و چکمه!
خورشید که تابید...پنجره ببندم و تاریک!
اشک که آمد... دستمالی بردارم و خشک!
و نیشخندی بزنم و سوت...



تکه های قلبم را

با تو قسمت میکنم

شاید هیچ اثری بر این سرمای زمستانی

نداشته باشد ٬ اما....

برای لحظه ای میتوانی

گرمای عشق واقعی را

در دستانت حس کنی !!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای گلم الان که اومدی اینجا فکر کن وب ماله خودته (تعارف برازجونی بود) راستی نظر بزار حتما سوالی چیزی هم داری بپرس جواب میدم اگرم خواستی لینکم کنی خبرم کن منم لینکت میکنم اما چند وقت یه بار سر میزنم اگه پاک شده بودم شما هم پاک میشی.راستی نیایی اینجا بعد بری دیگه نبینمتا سعی کن پایه ثابت باشی چون زود به زود با مطالب جدید وعالی آپ میکنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 13,128
  • کدهای اختصاصی