loading...
پــــالاس
atefeh بازدید : 28 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو

.

.

.

قسم به شکیب همیشه بی هوش

باران تنها ، آن خانه به دوش

نادر و مکر زیور سیاه پوش

به خال بیتا ، زخم کیانوش

مگر بمیرم کنمت فراموش !

.

.

.

به سلامتی اونی که …

آرزو بود …

نفس بود …

آرامش بود …

رویا بود ..

ولی “خاطره” شد !

.

.

.

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق

تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن

چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من

روزهایت پی هم خوش باشد

.

.

.

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

.

.

.

چه نقاش ماهری است فکر و خیال

وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند . . .

.

.

.

میدونی محبت یعنی چی ؟

م = من

ح = حالا

ب = به یاد

ت = توام

.

.

.

از کسی پرسیدن خلوت کجاست ؟

گفت : جایی که من و تو نباشیم !

توجه کنید ، جایی که من و تو نباشیم ، ما باشیم

.

.

.

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی

بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند . . .

.

.

.

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای گلم الان که اومدی اینجا فکر کن وب ماله خودته (تعارف برازجونی بود) راستی نظر بزار حتما سوالی چیزی هم داری بپرس جواب میدم اگرم خواستی لینکم کنی خبرم کن منم لینکت میکنم اما چند وقت یه بار سر میزنم اگه پاک شده بودم شما هم پاک میشی.راستی نیایی اینجا بعد بری دیگه نبینمتا سعی کن پایه ثابت باشی چون زود به زود با مطالب جدید وعالی آپ میکنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 724
  • بازدید کلی : 13,165
  • کدهای اختصاصی